کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز مهریار، زبون بسته همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز مهریار زبون بسته

هرچی کم داری روی چشمم؛ تنها نزاری دلو عشقم
چیزی توی قلبت نمونه بزاری بری بی من

همراه اول + ایرانسل

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

زبون بسته1-همـــراه اول-14285

زبون بسته1-ایــــرانسل-55125007

زبون بسته2-همـــراه اول-14286

زبون بسته2-ایــــرانسل-55125008

زبون بسته3-همـــــــراه اول-14287

زبون بسته3-ایــــرانسل-55125009

پخش آنلاین کامل آهنگ

دانلود آهنگ

Download

اینستاگرام مهریار

متن زبون بسته مهریار

هی دل غافل! اون که نمیکنه یادت…
تا بستی به عشقش خودتو؛ ریخت پر و بالت!
من دیگه بعد تو؛ نموند عشقی تو سینم!
حیف که زبون بسته دلم، هیچی نمیگم!
کار دادی دستم با چشات؛ پای تو گیرم
هرجا برم اون دوتا چشمات، زندگیمن…
هرچی کم داری روی چشمم؛ تنها نزاری دلو عشقم
چیزی توی قلبت نمونه بزاری بری بی من

هرچی کم داری روی چشمم؛ تنها نزاری دلو عشقم
چیزی توی قلبت نمونه؛ بزاری بری بی من!
هرجا گرفت دلت؛ به من یه زنگ بزن عزیز من…
من که دلم پر میکشه؛ برگردی تو کنار من
من دیگه بعد تو؛ نموند عشقی تو سینم!
حیف که زبون بسته دلم، هیچی نمیگم!
کار دادی دستم با چشات؛ پای تو گیرم
هرجا برم اون دوتا چشمات، زندگیمن…
هرچی کم داری روی چشمم؛ تنها نزاری دلو عشقم
چیزی توی قلبت نمونه؛ بزاری بری بی من!
هرچی کم داری روی چشمم؛ تنها نزاری دلو عشقم
چیزی توی قلبت نمونه بزاری بری بی من