آسان ترین و بهترین راه برای کسب درآمد از طریق انتشار کتاب الکترونیک

آموزشی که در هیچ کجای فضای مجازی پیدا نخواهید کرد
استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ باعث تسهیل در انجام آموزش خواهد شد.

ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

ممکن است بارها در فضای مجازی به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد بوده باشید و پس از جستجو به راههایی برسید که ارزش آن همه وقت گذاشتن را نداشته باشد و شاید حداکثر درآمدی که در این روش ها که عمدتاً مربوط به کسب درآمد از طریق عضویت در سایت های کلیکی و تبلیغاتی، زیرمجموعه گیری، سایت های شرط بندی، کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال و… می باشد، به کمتر از یک میلیون در ماه برسد و حتی ممکن است شما از کار کردن با اینگونه سایت ها ضرر کنید، چون روش های ذکر شده بی پایه و اساس می باشند. در صورتی که اگر یک کار را اصولی انجام دهیم، هیچ گاه به مشکل برنخواهیم خورد.

آموزشی که ما برایتان تدارک دیده ایم کاملاً خلاقانه و سودآور است و به دور از شیوه های واهی و بی اساس می باشد. در این دوره، به شما آموزش خواهیم داد چگونه از طریق ترجمه کتاب(حتی بدون دانستن دانش زبان) با یک کتاب پرطرفدار به درآمد برسید، چگونه مجوزهای مربوط به انتشار یک کتاب را بصورت رایگان دریافت کنید، در صورتیکه اکثر انتشارات قیمتی در حدود یک میلیون تومان از نویسنده دریافت می کنند. و نهایتاً چگونه کتابمان را در کتابفروشی های آنلاین از جمله فیدیبو، طاقچه، کتابراه و… منتشر کنیم و با توجه به خیل عظیم مشتریان کتاب الکترونیک در این پلتفرم ها به درآمد بالا برسیم و حتی زمانی که در خواب هستیم، درآمد داشته باشیم. موارد ذکر شده بایستی طبق چارچوبی صحیح صورت پذیرد که تیم ما این آموزش را طبق اصول به شما آموزش می دهد. هم چنین انتشار کتاب سبب تقویت رزومه شما نیز خواهد شد و از لحاظ موقعیت اجتماعی شما را در جایگاه بالاتری قرار خواهد داد.

از جمله اهداف مهم ما حمایت از قشر جوان جامعه و کمک به اشتغال آن‌ها با متدهای به‌روز و نوآورانه می باشد. به همین دلیل قیمتی که برای آموزش هایمان در نظر می‌گیریم، بسیار کمتر از ارزش واقعی دوره می باشد. هم اینک می توانید از طریق لینک زیر آموزش را تهیه کنید و پس از پرداخت بلافاصله به دوره فوق دسترسی داشته باشید.

در ضمن هزینه دوره با تخفیف فوق العاده ویژه می باشد. و لینک دانلود پس از پرداخت قابل دسترسی می باشد.

شما میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام  با ما در ارتباط باشید.

09227448527