کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز رضا صادقی، من دوست دارم همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز رضا صادقی من دوست دارم

هر بار باریدم هم بغض بارونا؛ دستاتو کم دارم تو این خیابونا
هر گوشه ی این شهر تو هر پیاده رو

همراه اول + ایرانسل

به همراه پیج اینستاگرام

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

من دوست دارم1-همـــراه اول-91546

من دوست دارم1-ایــــرانسل-33111623

من دوست دارم2-همـــراه اول-91547

من دوست دارم2-ایــــرانسل-33111624

پخش آنلاین کامل آهنگ

دانلود آهنگ

Download

اینستاگرام رضا صادقی

متن من دوست دارم رضا صادقی

تو این شهر به هر کی شبیه توئه
بهش بی اراده نگاه میکنم!
میدونم که نزدیک من نیستی… میدونم دارم اشتباه میکنم

تو نیستی و من مثل دیوونه ها؛ دارم زیر بارون قدم میزنم!
تو رو اونقدر از خدا خواستم…
زمین و زمانو بهم میزنم!
مثل یه دیوونم…! دلتنگو بارونی!
اشکام سر میره تو هر خیابونی…
قلبم ترک خورده حال بدی دارم!

هیچ وقت نفهمیدی؛ من دوست دارم…
هر بار باریدم هم بغض بارونا؛ دستاتو کم دارم تو این خیابونا
هر گوشه ی این شهر تو هر پیاده رو
هر بار حس کردم، این جای خالی رو…

مثل یه دیوونم…! دلتنگو بارونی!
اشکام سر میره تو هر خیابونی…
قلبم ترک خورده حال بدی دارم!
هیچ وقت نفهمیدی؛ من دوست دارم…