کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز رضا بهرام، عادلانه نیست همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز رضا بهرام عادلانه نیست

عادلانه نیست بی تو سر کنم
بی هوای تو
عادلانه نیست

همراه اول + ایرانسل

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

عادلانه نیست1-همـــراه اول-98782

عادلانه نیست1-ایــــرانسل-55118982

عادلانه نیست2-همـــراه اول-98783

عادلانه نیست2-ایــــرانسل-55118983

عادلانه نیست3-همـــراه اول-98784

عادلانه نیست3-ایــــرانسل-55118984

پخش آنلاین کامل آهنگ

دانلود آهنگ

Download

اینستاگرام رضا بهرام

متن عادلانه نیست رضا بهرام

عادلانه نیست بی تو سر کنم
بی هوای تو
عادلانه نیست
دوری من از دست های تو
عادلانه نیست من بمانم و حسرت مدام عادلانه نیست قسمتم از این عشق ناتمام
هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست
هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست
سهم ما از این زندگی چرا عادلانه نیست بی تو این شب نا تمام ما عاشقانه نیست
بی تو میرود جانم از سرم ای پناه من وای من بمان بی تو خسته ام تکیه گاه من
هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست
هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست