کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز حمید هیراد ، آخر نماندی همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز حمید هیراد آخر نماندی

آرام جان عشقمان چیزی نمانده
دوری تو جان مرا به لب رسانده

همراه اول + ایرانسل

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

آخر نماندی1-همـــراه اول-99141

آخر نماندی1-ایــــرانسل-33115300

آخر نماندی2-همـــراه اول-99142

آخر نماندی2-ایــــرانسل-33115301

آخر نماندی3-همـــــــراه اول-99143

آخر نماندی3-ایــــرانسل-33115302

پخش آنلاین کامل آهنگ

دانلود آهنگ

Download

اینستاگرام حمید هیراد

متن آخر نماندی حمید هیراد

آرام جان از عشقمان چیزی نمانده
دوری تو جان مرا به لب رسانده
بی آشیان از غم تو ویرانم
در این هوا بغضی پر از تکرارم
در این هوا بغضی پر از تکرارم
آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد آتش و خاکستر شدم آخر نماندی
باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد از ماه تنهاتر شدم آخر نماندی
آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد آتش و خاکستر شدم آخر نماندی
باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد از ماه تنهاتر شدم آخر نماندی
آخر همان شد که نباید میشد آه آخر همان رفت که نباید میرفت
بی آشیان از غم تو ویرانم در این هوا بغضی پر از تکرارم
در این هوا بغضی پر از تکرارم
آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد آتش و خاکستر شدم آخر نماندی
باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد از ماه تنهاتر شدم آخر نماندی
آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد آتش و خاکستر شدم آخر نماندی
باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد از ماه تنهاتر شدم آخر نماندی