کد آوای انتظار گروه دنگ شو خطا کردم همراه پخش آنلاین

پیشواز گروه دنگ شو خطا کردم

همراه اول

برای دیدن به ادامه مطلب بروید

بیوگرافی دنگ شو

سال 1383 که پسران علیرضا شجاعنوری، تهیه کننده مشهور سینما تصمیم گرفتند رویکرد جدیدی به موسیقی داشته باشند، هنوز چیزی به اسم موسیقی تلفیقی در ایران جا نیفتاده بود. تازه چند سالی بود که موسیقی پاپ جان گرفته بود و هنوز کسی به سبک های دیگر فکر نمی کرد به خصوص آهنگ هایی با تنظیم هایی که گاهی شبیه جاز می شود و اصلا به موسیقی ما شباهتی ندارد.رضا و طاها شجاع نوری به فکر افتادند به ترانه های ایرانی نگاه جدیدی داشته باشند. رضا پیانو میزد و طاها ساکسیفون. دو سالی طول کشید تا توانستند ایده شان را اجرایی کنند و سرانجام سال 1385 گروه را با نام "دنگ شو" به ثبت رساندند.

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

خطا کردم1-91756

خطا کردم2-91757

خطا کردم3-91758