کد آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی ای داد بر من همراه پخش آنلاین

پیشواز علیرضا طلیسچی ای داد بر من

ایرانسل

 

برای دیدن به ادامه مطلب بروید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

ای داد بر من1-55113098

ای داد بر من2-55113099

اینستاگرام علیرضا طلیسچی

متن ای داد بر من علیرضا طلیسچی

من قلبم مث تو سنگ نیست که
تو بری وایمیسه به خدا وایمیسه

ای داد بر من فرداس که حالیم میشه نیست
الان که گرمم دیوونه کردم هرکی که دورم بود
آخه دیوونه برگرد دیوونه برگرد

کاش بش میگفتم قلبم به عشقش میتپه
فوقش میگفت نه بدجوری قفلم
دیوونه میشم وقتی که یادش می افتم یادش می افتم

من قلبم مث تو سنگ نیست که
تو بری وایمیسه به خدا وایمیسه
من قلبم مث تو محکم نیست
خوبیتو یادم موند بدیتو یادم نیست

نه نرو انقده بد نشو بام 
نذار هیچکس دیگه رو جام
نرو گم بشه خاطره هات خاطره هام

حیف که نخواستی بسازی با من
دیگه راهی نبود که تا من
چی آوردی به روز صدام صدام

هرچی میخواست بشه شد مگه نه
اگه رفتی برو اگه نه
منتظرش نذار این دلِ دیوونه رو

هیشکی نبود برا من مث تو
دیگه هرچی میخوای واسه تو
تنها نذار من لعنتی رو دِ نرو

من قلبم مث تو سنگ نیست که
تو بری وایمیسه به خدا وایمیسه
من قلبم مث تو محکم نیست
خوبیتو یادم موند بدیتو یادم نیست

من قلبم مث تو سنگ نیست که
تو بری وایمیسه به خدا وایمیسه
من قلبم مث تو محکم نیست
خوبیتو یادم موند بدیتو یادم نیست