کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز ماکان باند یه لحظه نگام کن همراه پخش آنلاین

پیشواز ماکان باند یه لحظه نگام کن

همراه اول + ایرانسل

برای دیدن به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

یه لحظه نگام کن1 همراه اول-22094

یه لحظه نگام کن1 ایرانسل (7روزه)-33112656

یه لحظه نگام کن2 همراه اول-22095

یه لحظه نگام کن2 ایرانسل (7روزه)-33112657

یه لحظه نگام کن3 همراه اول-22096

یه لحظه نگام کن3 ایرانسل (7روزه)-33112658

این وبلاگ بروزرسانی نخواهد شد، جهت مشاهده پیشوازهای جدید به وبسایت ما رجوع نمایید

 

اینستاگرام ماکان باند
متن یه لحظه نگام کن ماکان باند

جالب اینجاست میگفتی تو 
پیشم بمون هیچ وقت نرو
برگشت ورق دل کندی و 
نفهمیدم پس چرا خواستی منو

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ی خسته صدام کن
بگو رفتنت شوخیه یه دروغه محضه دروغه محضه
نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم
ولی بازم من بدون تو آینده مو تکی ساختم

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ی خسته صدام کن
بگو رفتنت شوخیه یه دروغه محضه دروغه محضه
نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم
ولی بازم من بدون تو آینده مو تکی ساختم

همیشه حرفت هست همش تو این خونه
دل من از دوریت میگیره هی بهونه
نمیشه پرتش کرد ذهنمو دور از فکرت
نمیشه ردش کرد درگیرم با عشقت

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ی خسته صدام کن
بگو رفتنت شوخیه یه دروغه محضه دروغه محضه
نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم
ولی بازم من بدون تو آینده مو تکی ساختم

یه لحظه نگام کن دل بده به این دیوونه ی خسته صدام کن
بگو رفتنت شوخیه یه دروغه محضه دروغه محضه
نمیخواستم بری وایستادم نگات کردم و سوختم و ساختم
ولی بازم من بدون تو آینده مو تکی ساختم