کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز رضا بهرام، گل مریم همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز رضا بهرام گل مریم

ای گل مریم خوابتو دیدم

باز توی رویایی دلنشین و دلباز

گفتم از عشق و ساده خندیدی

میوه ی عشقو از دلم چیدی…

همراه اول + ایرانسل

پیشواز گل مریم رضا بهرام

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

گل مریم1-همــــراه اول-14789

گل مریم1-ایرانسل-55125491

گل مریم2-همــــراه اول-14790

گل مریم2-ایرانسل-55125492

گل مریم3-همــــراه اول-14791

گل مریم3-ایرانسل-55125493

متن گل مریم رضا بهرام

ای گل مریم خوابتو دیدم باز
توی رویایی دلنشین و دلباز
گفتم از عشقو ساده خندیدی
میوه ی عشقو از دلم چیدی
اما یک لحظه بی تو بارون شد
فهمیدم خوابم دنیا زندون شد
این گل ماله منه دست به شاخه هاش نزنید
این گل ماله منه از گلبرگاش دل بکنید
این گل ماله منه دست به شاخه هاش نزنید
این گل ماله منه از گلبرگاش دل بکنید
اینبار که میای بارونو بیار
رو شونه من تو خونه من درداتو بزار
درداتو بزار رو شونه ی من
شاید که خزون رفتش بی نشون از باغ بهار
این گل ماله منه دست به شاخه هاش نزنید
این گل ماله منه از گلبرگاش دل بکنید
این گل ماله منه دست به شاخه هاش نزنید
این گل ماله منه از گلبرگاش دل بکنید