کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی، مادر همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز علیرضا طلیسچی مادر

خدا به من دادت بشی همیشه سایه ی سرم…

بدون تو بهشت چیه من حاضرم بهشت نرم

نگاه به تو برای من عبادته

خودم فدای صورت قشنگ و ماه تو بشم

همراه اول + ایرانسل

پیشواز مادر علیرضا طلیسچی

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

مادر1-همـــراه اول-12381

مادر1-ایرانسل-55120584

مادر2-همــــراه اول-12382

مادر2-ایرانسل-55120585

مادر3-همـــراه اول-12383

مادر3-ایرانسل-55120586

متن مادر علیرضا طلیسچی

خدا به من دادت بشی همیشه سایه ی سرم…

بدون تو بهشت چیه من حاضرم بهشت نرم!

نگاه به تو برای من عبادته

خودم فدای صورت قشنگ و ماه تو بشم

نمیدونی بدون تو چه سخته حتی فکرشم

به من نگاه کنی نگاه بچته

یه روز دلم واسه همین روزا یه ریزه میشه

من میمونه پیش من، که فرصتم کمه

فدای خط اخم تو، کی میگه دیگه پیر شدی

تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه…

تو قلب من خدایی کن نیاد یه روز جدایی

چون بدون عشق تو نمیشه بود

همش واسه توئه که من بد عادتت شده

دلم یه سایه رو سرم همیشه بود

یه روز دلم واسه همین روزا یه ریزه میشه

من میمونه پیش من، که فرصتم کمه

فدای خط اخم تو، کی میگه دیگه پیر شدی

تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه…