کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز آرون افشار، مادر همراه پخش آنلاین + متن آهنگ

پیشواز آرون افشار مادر

مادرم حرفی بزن که تشنه لالایی ام

من که جان میدم برایت همدم تنهایی ام

همراه اول + ایرانسل

پیشواز مادر آرون افشار

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

بیوگرافی آرون افشار

آرون افشار خواننده و آهنگساز ایرانی متولد ۱ تیر ۱۳۷۷ اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده‌است. آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بوده و ساز تخصصی او گیتار می‌باشد. او از ۷ یا ۸ سالگی، با گیتار فراگیری موسیقی را شروع کرد و در کنار آن به فراگیری پیانو نیز پرداخت.
افشار به‌طور جدی از سال ۱۳۹۶ وارد عرصه موسیقی شد. او از زمان آغاز فعالیت حرفه‌ایش تاکنون چند ترانه منتشر کرده‌است که در میان آن‌ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌است. اولین کنسرت آرون افشار در ۲۹ دی ۱۳۹۸ در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

مادر1-همـــراه اول-10617

مادر1-ایرانسل-33115355

مادر2-همـــراه اول-10618

مادر2-ایرانسل-33115356

مادر3-همـــراه اول-10619

مادر3-ایرانسل-33115357

متن مادر آرون افشار

مادرم حرفی بزن که تشنه لالایی ام
من که جان میدم برایت همدم تنهایی ام
من همیشه کودکم آغوش تو جای من است
من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است
بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم
با حضورت خانه روشن میشود ماه دلم
هرچه میخواهد دلم پیش تو پیدا میشود …
این همه خوبی چه جوری در دلت جا میشود
مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم
به موی تو قسم تویی تویی همه جان و تنم
مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم …
به موی تو قسم تویی تویی همه جان و تنم
مادرم سنگ صبور بی قراریای من
مرهمی بر زخما های این دل تنهای من
مادرم دور تو میگردم عبادت میکنم مادرم …
جای خودش عشقم صدایت میکنم
مادرم جانم فدای چهره معصوم تو
هرچه میخواهی بگو من نه نمیگویم به تو
مادر همه جان و تنم شوق نفس کشیدنم …
به موی تو قسم تویی تویی همه جان و تنم
مادر همه جان و تنم شوق نفس
کشیدنم به موی تو قسم تویی تویی همه جان و تنم