کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز رضا بهرام، کاش همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز رضا بهرام کاش

کاش راه دوری بین ما بود

کاش سرنوشت ما جدا بود

همراه اول + ایرانسل

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

کاش1-همـــراه اول-92779

کاش1-ایــــرانسل-55116201

کاش2-همـــراه اول-92780

کاش2-ایــــرانسل-55116202

کاش3-همـــراه اول-92781

کاش3-ایــــرانسل-55116203

پخش آنلاین کامل آهنگ

اینستاگرام رضا بهرام

متن کاش رضا بهرام

کاش راه دوری بین ما بود
کاش سرنوشت ما جدا بود
از تو فکر من رها بود
گر ندیده بودم ای یار
عشق دیدی خانه ات خراب است عشق هرچه گفته ای سراب است
این چه حق انتخاب است که ندارم خبر از دلدار
تو همانی که رگ خواب مرا میدانی تو همانی که به درد دل من درمانی
باورت کردم و گفتی تا ابد میمانی
دیدی آخر که تو رفتی و من این جا ماندم دیدی آخر که ز پرواز دلت جا ماندم
تنها یار بی کسی یا دیدی تنها ماندم
دل توبه کردی و شکستی دل با چه رویی عاشق هستی
تو امید هر که بستی رفت و آخرش شدی تنها
من یک غم ادامه دارم من بغض آخرین قرارم
که هنوز در انتظارم برسی به داد این شب ها
تو همانی که رگ خواب مرا میدانی تو همانی که به درد دل من درمانی
باورت کردم و گفتی تا ابد میمانی
دیدی آخر که تو رفتی و من این جا ماندم دیدی آخر که ز پرواز دلت جا ماندم
تنها یار بی کسی یا دیدی تنها ماندم