کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز مهریار، تنگه دلم همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز مهریار تنگه دلم

بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد باهات هستم 

ببین چقدر تنگه دلم دست خودم نیست اصلا…

همراه اول + ایرانسل

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

تنگه دلم1-همـــراه اول-15686

تنگه دلم1-ایــــرانسل-55125963

تنگه دلم2-همـــراه اول-15687

تنگه دلم2-ایــــرانسل-55125964

تنگه دلم3-همـــراه اول-15688

تنگه دلم3-ایــــرانسل-55125965

پخش آنلاین کامل آهنگ

متن تنگه دلم مهریار

میگردم دنبالت لا به لای قصه ها! گشتم نبود نگرد نیست کسی مثل ما…

تو بیا قانعم کن پریدن کار من نیست و تو بالم شو؛ بیا تو راهم خب بیا شاید یه انقلابی تو حالم شد!

بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد باهات هستم؛ ببین چقدر تنگه دلم دست خودم نیست اصلا…

بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد باهات هستم؛ ببین چقدر تنگه دلم دست خودم نیست اصلا…

به موت قسم قول دادمو لفظ اومدم پاش هستم! از کجای زندگیم رد شدی که هرجا رو میبینم من تویی؟!
قرار نبود بری اینطوری که بمونه بینمون دلخوری؛ کجای کاری که من تنهام تو هر جمع
چرا ندیدی واست هر کاری کردم؟! تو عوض شدی من اون آدم قبلم اون آدم قبلم…
بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد باهات هستم؛ ببین چقدر تنگه دلم دست خودم نیست اصلا…

بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد باهات هستم؛ ببین چقدر تنگه دلم دست خودم نیست اصلا…