کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن یگانه، موهات همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز محسن یگانه موهات

دلتنگت میشم
بکش دست نوازش رو سرم
پیشم بشین درد دلاتو میخرم

همراه اول + ایرانسل

به همراه پیج اینستاگرام

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

موهات1-همـــــــراه اول-95432

موهات1-ایــــرانسل-33115071

موهات2-همـــــــراه اول-95433

موهات2-ایــــرانسل-33115072

موهات3-همـــــــراه اول-95434

موهات3-ایــــرانسل-33115073

پخش آنلاین کامل آهنگ

اینستاگرام محسن یگانه

متن موهات محسن یگانه

دلتنگت میشم
بکش دست نوازش رو سرم
پیشم بشین درد دلاتو میخرم
میشم پناهت غصه هات
مال خودم با من مدارا کن که بد عاشق شدم
چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
لب تر کن ببین دنیارو میریزم به پات سرکن با من که جونمو میدم برات
کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم
چشمات قرارمو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه