کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز یوسف زمانی، شیک همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز یوسف زمانی شیک

آهای همه ی قرارم
کیو جز تو دارم
تو اومدی تو زندگیم
شدی دار و ندارم

همراه اول + ایرانسل

 

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

شیک1-همـــراه اول-99022

شیک1-ایــــرانسل-44132113

شیک2-همـــراه اول-99023

شیک2-ایــــرانسل-800345

پخش آنلاین کامل آهنگ

اینستاگرام یوسف زمانی

متن شیک یوسف زمانی

آهای همه ی قرارم
کیو جز تو دارم
تو اومدی تو زندگیم
شدی دار و ندارم
غمم نیست دیگه با تو نه هیشکی دیگه جاتو نه نمیگیره تو قلبم
دردونه قلبم با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم
میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یک دل نه صد دل عاشقتم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم
قلبتو بسپار به من آخه عاشق شدن با تو یعنی غصه هاتو بدی دست بادو
شادو شیرین و فرهاد دوباره تکرار کنی دوباره پرواز کنی
با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم
میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یک دل نه صد دل عاشقتم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم