کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی، معلومه کجایی همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی

بی تو تک و تنهام چه سرده دستام
معلومه کجایی معلومه کجایی

همراه اول + ایرانسل

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

معلومه کجایی1-همـــراه اول-99810

معلومه کجایی1-ایــــرانسل-55119203

معلومه کجایی2-همـــراه اول-99811

معلومه کجایی2-ایــــرانسل-55119201

پخش آنلاین کامل آهنگ

دانلود آهنگ

Download

اینستاگرام میثم ابراهیمی

متن معلومه کجایی میثم ابراهیمی

بی تو تک و تنهام چه سرده دستام
معلومه کجایی معلومه کجایی
بی تو من و دریا بی تو شب و سرما
کجایی با کی الان
منم که تیره و تار و تنهام
فکرم باش یه ذره تو که فکرت
یه سره زده به سر من
من و یادت و شب
فکر من باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من
من و یادت و شب دیوونه کرد
خسته ام از فکرای بی سر و ته میزنم بی تو توی دل شهر
فرقی نداره که چی میشه تهش میخوام یه امشبو دیوونه شم
چرا نگاتو میدزدی ازم دنیارو واست میریزم بهم
گل بودی خشکیدی خیلی قشنگ بی سر و سامونه این دل تنگ
فکرم باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من
من و یادت و شب ...
فکر من باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من
من و یادت و شب دیوونه کرد ...