کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز همایون شجریان آهای خبردار همراه پخش آنلاین

پیشواز همایون شجریان آهای خبردار

آهای خبردار
مستی یا هشیار
خوابی یا بیدار
خوابی یا بیدار

همراه اول + ایرانسل

پیشواز آهای خبردار شجریان

برای دیدن به ادامه مطلب بروید

بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای سرشار از موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است و از کودکی علاقه به موسیقی و ریتم در او نمایان بود تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگ‌فر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد. از ده‌سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را شروع کرد و در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به‌صورت فشرده فراگرفت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و کمانچه را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان به ادامهٔ فراگیری آن نزد اردشیر کامکار و آشنایی با تار و سنتور به صورت گوشی پرداخت.

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

90659 آهای خبردار 1(همراه اول)

7714995 آهای خبردار 1(ایرانسل)

90660 آهای خبردار 2(همراه اول)

7714996 آهای خبردار 2(ایرانسل)

90661 آهای خبردار 3(همراه اول)

7714997 آهای خبردار 3(ایرانسل)

  کسب درآمد بی نظیر از انتشار کتاب الکترونیکی در فیدیبو و طاقچه با آسانترین روش  

اینستاگرام همایون شجریان

دانلود با کیفیت 128 از لینک زیر

           

متن آهای خبردار همایون شجریان

آهای خبردار
مستی یا هشیار
خوابی یا بیدار
خوابی یا بیدار

تو شب سیاه
تو شب تاریک
از چپ و از راست
از دور و نزدیک

یه نفر داره
جار میزنه جار
آهای غمی که
مثل یه بختک
رو سینه‌ ی من
شده‌ ای آوار

از گلوی من
دستاتُ بردار
دستاتُ بردار
از گلوی من

از گلوی من
دستاتُ بردار

کوچه‌ های شهر
پُرِ ولگرده
دل پُرِ درده
شب پر مَرد و
پُرِ نامرده

آهای خبردار
آهای خبردار
باغ داریم تا باغ
یکی غرق گل
یکی پُرِ خار

مرد داریم تا مرد
یکی سَرِ کار
یکی سَرِ بار
آهای خبردار
یکی سَرِ دار

توی کوچه‌ ها
یه نسیم رفته
پیِ ولگردی
توی باغچه ‌ها
پاییز اومده
پی نامردی

توی آسمون
ماهُ دق میده
ماهُ دق میده
دردِ بی دردی

پاییز اومده
پاییز اومده
پی نامردی
یه نسیم رفته
پی ولگردی

تو شب سیاه
تو شب تاریک
از چپ و از راست
از دور و نزدیک

یه نفر داره
جار میزنه جار
آهای غمی که
مثل یه بختک
رو سینه‌ ی من
شده‌ ای آوار

از گلوی من
دستاتُ بردار
دستاتُ بردار
از گلوی من

از گلوی من
دستاتُ بردار
دستاتُ بردار
از گلوی من

از گلوی من
دستاتُ بردار
دستاتُ بردار
از گلوی من

موارد مشابه

پیشواز ایران من

پیشواز چرا رفتی

پیشواز خوب شد