کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز همایون شجریان ایران من همراه پخش آنلاین

پیشواز همایون شجریان ایران من

آوازخوانی در شبم، سرچشمه‌ی خورشید تو

یار و دیار و عشق تو، سرچشمه‌ی امید تو

ای صبح فروردین من، ای تکیه‌گاه آخرین

ای کهنه سرباز زمین، جان جهان ایران‌زمین

همراه اول + ایرانسل

پیشواز ایران من شجریان

برای دیدن به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

ایران من قطعه اول همراه اول-24790

ایران من قطعه اول ایرانسل-33113470

ایران من قطعه دوم همراه اول-24791

ایران من قطعه دوم ایرانسل-33113471

ایران من قطعه سوم همراه اول-24792

ایران من قطعه سوم ایرانسل-33113472

ایران من قطعه چهارم همراه اول-24793

ایران من قطعه چهارم ایرانسل-33113473

ایران من قطعه پنجم همراه اول-24794

ایران من قطعه پنجم ایرانسل-33113474

ایران من قطعه ششم همراه اول-24795

ایران من قطعه ششم ایرانسل-33113475

  کسب درآمد بی نظیر از انتشار کتاب الکترونیکی در فیدیبو و طاقچه با آسانترین روش  

اینستاگرام همایون شجریان

متن ایران من همایون شجریان

آوازخوانی در شبم، سرچشمه‌ی خورشید تو

یار و دیار و عشق تو، سرچشمه‌ی امید تو

ای صبح فروردین من، ای تکیه‌گاه آخرین

ای کهنه سرباز زمین، جان جهان ایران‌زمین

ای در رگانم خون وطن

ای پرچمت ما را کفن

دور از تو بادا اهرمن

ایران من ایران من

ای داغدیده بازگو، بلخ و سمرقندت چه شد

صدها جفا ای مادرم دیدی و مهرت کم نشد

از خون سربازان تو، گلگون شده رویت وطن

ای سرو سبز بی‌خزان، ای مهر تو در جان و تن

ای مادرم ایران‌زمین

آغاز تو، پایان تویی

بر دشت من، باران تویی

در چشم من، تابان تویی

ایران من ایران من

آن مهر جاویدان تویی

ای در رگانم خون وطن

ای پرچمت ما را کفن

دور از تو بادا اهرمن

ایران من ایران من

در ظلمت جانکاه شب، مرغ سحر خوان منی

در حصر هم آزاده‌ای، تنها تو ایران منی

اینجا صدای روشنت در آسمان پیچیده است

گویی لبانت را خدا روز ازل بوسیده است*

ای مرغ حق در سینه‌ات

با شور خود بیداد کن

آوازخوان شب شکن

بار دگر فریاد کن

"ظلم ظالم جور صیاد

آشیانم داده بر باد

ای خدا ای فلک ای طبیعت

شام تاریک ما را سحر کن"

ای مادرم ایران زمین

آغاز تو، پایان تویی

بر دشت من، باران تویی

در چشم من، تابان تویی

ایران من ایران من

آن مهر جاویدان تویی

ای در رگانم خون وطن

ای پرچمت ما را کفن

دور از تو بادا اهرمن

ایران من ایران من