کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز همایون شجریان ایران من همراه پخش آنلاین

پیشواز همایون شجریان ایران من از آلبوم ایران من

من کجا، باران کجا و راه بى پایان کجا

آه این دل دل زدن تا منزل جانان کجا

هرچه کویت دورتر، دل تنگ تر، مشتاق تر

در طریق عشقبازان مشکل آسان کجا

همراه اول + ایرانسل

من کجا باران کجا همایون شجریان

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

من کجا باران کـجا-همـــراه اول 24774

من کجا باران کجا-ایرانسل 33113465

موارد مشابه

پیشواز و آوای انتظار همایون شجریان خوب شد

پیشواز و آوای انتظار همایون شجریان چرا رفتی

پیشواز و آوای انتظار همایون شجریان آهای خبردار

پیشواز و آوای انتظار همایون شجریان قلاب

متن من کجا باران کجا همایون شجریان

من کجا، باران کجا و راه بى پایان کجا

آه این دل دل زدن تا منزل جانان کجا

اى حریر از شانه هایت ریخته تا راه من

عطر خوبت را بگو آخر کنم پنهان کجا

من غریق رود هاى خفته در نام توام

مرغ دریایى کجا و بیم از طوفان کجا

هرچه کویت دورتر، دل تنگ تر، مشتاق تر

در طریق عشقبازان مشکل آسان کجا

کاتبان گفتند شب، تکثیر گیسوى تو است

نور خورشید انعکاس چشمه ى روى تو است

بى قرار دیدنت این خاک باران خورده است

خواب چشمان مرا امشب خیالت برده است