کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده من و تو  همراه پخش آنلاین

پیشواز محسن ابراهیم زاده من و تو

هر بار منو می بینی اخمات تو همه
آخه هر روز دیدنت واسم بازم کمه
دوست دارم میدونی عذابم نده
قهر های طولانی واسه هردومون بده

همراه اول + ایرانسل

محسن ابراهیم زاده من و تو

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

من و تو 1 همــراه اول-29400

من و تو 1 ایرانسل-7717525

من و تو 2 همــراه اول-29401

من و تو 2 ایرانسل-7717526

من و تـو بیکلام همراه اول-29402

من و تو بیکلام ایرانسل-7717527

  کسب درآمد بی نظیر از انتشار کتاب الکترونیکی در فیدیبو و طاقچه با آسانترین روش  

اینستاگرام محسن ابراهیم زاده

موارد مشابه

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده گندمی

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده دونه دونه

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده شبگردی

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه

متن من و تو محسن ابراهیم زاده
هر بار منو می بینی اخمات تو همه
آخه هر روز دیدنت واسم بازم کمه
دوست دارم میدونی عذابم نده
قهر های طولانی واسه هردومون بده
آخه بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون
آهای بارون دونه دونه تو بریز رو آرزوهامون
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیچکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاتی نکن
نه منو به یه لحظه دیدنت رازی نکن
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیچکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاتی نکن
نه منو به یه لحظه دیدنت رازی نکن
دورت بگردم یکی هست که واسط تب میکنه
اون چشماته که دلمو معلق میکنه
راه به راه دور تو هی گشتن و از تو هی
پیش من دل بردن و واسه تو دل به دریا زدن و
دوست دارم آره دوست دارم
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیچکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاتی نکن
نه منو به یه لحظه دیدنت رازی نکن
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیچکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاتی نکن
نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

شاید بپسندید

 آوای انتظار و آهنگ پیشواز مهراد جم شیک و پیک

 آوای انتظار و آهنگ پیشواز ایوان بند عالیجناب عشق

 آوای انتظار و آهنگ پیشواز مسیح و آرش گلی