کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده، گندمی همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز محسن ابراهیم زاده گندمی

تو که پیش منی غم راه نداره

این دل عاشقمو دریا نداره

دل از اوناش نیست با هرکی بشینه

آخه دنیا مثل تو دوتا نداره

همراه اول + ایرانسل

پیشواز گندمی محسن ابراهیم زاده

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

گندمی1-همــــراه اول-13659

گندمی1-ایرانسل-55120686

گندمی2-همــــراه اول-13660

گندمی2-ایرانسل-55120687

گنندمی3-همـــراه اول-13661

گندمی3-ایرانسل-55120688

اینستاگرام محسن ابراهیم زاده

موارد مشابه

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده دونه دونه

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده شبگردی

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده من و تو

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه

متن گندمی محسن ابراهیم زاده

تو که پیش منی غم راه نداره
این دل عاشقمو دریا نداره
دل از اوناش نیست با هرکی بشینه
آخه دنیا مثل تو دوتا نداره وسواس من
غیر تو بهتر مگه هست واسه من
دلبری یا ترسشو وسواس من
جز دوتا دستات که نیست
دست واسه من حساس من
گندمی روی منو حال بیقرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من
گندمی روی منو حال بیقرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من
گندمی روی منو گندمی روی منو
از من بپرس با وجود تو دل من میشه قرص
بین همه ی آدمای این شهر
جز به تو علاقمم نمیشه تو آره نمیشه تو
گندمی روی منو حال بیقرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من
گندمی روی منو حال بیقرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من
گندمی روی منو گندمی روی منو
گندمی روی منو آروم و قرار من