کد آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

پیشواز محسن ابراهیم زاده گل پونه

گل پونه خودش میدونه
اگه بره دنیام یه زندونه
واسه همه بی قراریام
میدونه دوا و درمونه

همراه اول + ایرانسل

گل پونه محسن ابراهیم زاده

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره8989 آوای انتظار همراه اول را فعالسازی نمایید

نحوه فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما می توانید با ارسال کد مورد نظر به شماره 7575 آهنگ پیشواز را فعالسازی نمایید

گل پونه 1-همـراه اول- 28498

گل پونه 1-ایرانسل- 7717388

گل پونه 2-هـمراه اول- 28499

گل پونه 2-ایرانسل- 7717389

گل پونه 3-هـمراه اول- 28500

گل پونه 3-ایرانسل- 7717390

  کسب درآمد بی نظیر از انتشار کتاب الکترونیکی در فیدیبو و طاقچه با آسانترین روش  

اینستاگرام محسن ابراهیم زاده

موارد مشابه

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده گندمی

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده دونه دونه

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده شبگردی

آوای انتظار و آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده من و تو

متن گل پونه محسن ابراهیم زاده

گل پونه خودش میدونه
اگه بره دنیام یه زندونه
واسه همه بی قراریام
میدونه دوا و درمونه
دل پونه گیره آخه بونه گیره
بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش
میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش
میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش
دل تورو میخواد کوتاه نمیاد حتی اگه بشه
یه دیوونه تا هستی خوبه حال گل پونه
همین علاقه خوب و عالیه که بینمونه
دل پونه گیره آخه بونه گیره
بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش
میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش
میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش

شاید بپسندید

آوای انتظار و آهنگ پیشواز مهراد جم شیک و پیک

 آوای انتظار و آهنگ پیشواز ایوان بند عالیجناب عشق

 آوای انتظار و آهنگ پیشواز مسیح و آرش گلی

آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی ای داد بر من

آوای انتظار و آهنگ پیشواز امیرعباس گلاب شاه قلبم

کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو آخر شب